In conformitate cu OUG 34/2014, „consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv“. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, si anume taxa de transport. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului (consumatorului).

Produsul trebuie returnat in ambalajul original si insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv embleme si etichete lipite pe produs sau pe accesorii. Produsul nu trebuie sa aiba urme de utilizare. Nu folositi banda adeziva direct pe ambalajul original.

Produsul pe care doresti sa-l returnezi trebuie sa fie expediat in ambalajul original si cu protectiile de transport originale. In lipsa ambalajului ori a protectiilor originale te rugam sa ambalezi si sa protejezi produsul astfel incat sa nu poata fi deteriorat la transport si manipulare.

Expedierea produselor pentru retur este in sarcina expeditorului si se face pe cheltuiala acestuia.

Returnarea produselor se face EXCLUSIV prin curierat rapid la adresa: Calea Mosilor nr. 38, sector 3, Bucuresti, Zumont Shop, tel: 0744665204.

In mod exceptional produsele pot fi returnate si personal la adresa mai sus mentionata.

Dupa receptionarea si evaluarea produsului returnat va vom solicita contul bancar in care sa restituim contravaloarea produsului. Pentru a grabi procesul, ne puteti trimite contul la adresa de email: contact@zumont.ro.

Restituirea contravalorii se va face in maximum 14 zile de la data receptionarii returului, daca produsul/produsele returnate respecta politica noastra de retur.